čtvrtek 18. prosince 2014

První vlaštovky

V Krně se objevily první real ejly, zcela nečekány a nezvány. Narazili je hned ve stejný den ve Zmiji a v Ochutnávkové pivnici. V OP zvolili jako první kousek London Pride. Krásně voněl, ale měl jistou kvasničnou vadu, což mu značně ubíralo na pitelnosti. Měl jsem však první pivo z bečky, takže se to mohlo později vyčistit. Stihl jsem i první, vlastně druhé pivo v Hluché Zmiji. Byl to Chiswick Bitter a byl o poznání čistější v chuti a povedlo se ho také servírovat zcela bez zákalu. Zlotřilá dávka chmelu, trávové tóny po studeném chmelení, dřevitost, která pocházela asi z kvasnic, zajímavé, celkem pitelné. Obě piva bez řízu. Těším se na HSB, což mají v obou hospodách a v OP navíc bude ještě sud ESB. V Anglii jsem měl sice lepší, ale i tak zajímavé. Jen houšť. Adnams by bodl mnohem víc. Mmch, pro to triko bych zabíjel, jestli můžu ještě něco více než Toma Waitse, tak je to právě John Coltrane. Jednou bude moje...

Fullerův London Pride v OP

 


 
 
London Pride první ze sudu

Chiswick Bitter v Hluché Zmiji

 
  

Chiswick Bitter

4 komentáře:

  1. Zajímavý soft spile, koho to byl nápad? :-)
    Mosquit

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Soft peg byl asi nápad Jedenáctky. Mmch, ten sud je dost možná z hliníku, minimálně je to nemagnetická slitina. Dokonce prý od nás Britové odkupovali vyřazené hliníkové sudy a převrtávali je pro svoje potřeby.

      Vymazat
  2. to triko je velikost M takže začni hubnout!
    mimochodem jsem rad, ze moje ruce jsou natolik atraktivni, ze není potřeba zabirat ještě atraktivnejsi oblicej...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nepočítal jsem s tím, že se tyhle trika prodávají i v dětských velikostech. Ruce nejsou atraktivní, v Anglii by tě bez tetování na ten cask nenechali ani sáhnout, ale pořád je to samozřejmě lepší, než se dívat na tvůj obličej.

      Vymazat