středa 28. srpna 2013

Trolling blízké budoucnosti

Tyto dny není příliš čas na degustace a následnou zvrhle zlou kritiku. Takže jsem se na chvíli odmlčel. Nikde jsem ale netvrdil, že budu trolovat každý den, takže si zvykněte. Pár posledních dní jsem pil spíš dobrá piva, výjimkou byl světlý ležák z Chýně. Ale o Chýni se teď raději pár měsíců vůbec nezmiňujme. V jedné hospodě došlo totiž dokonce i k odražení a reklamaci chýňské bečky, tak doufám, že se v pivovaru proberou. Možná taky ne. Porovnával jsem též čerstvou lahvovou Plzeň s méně čerstvým lahvovaným Starobrnem Ležák. Ačkoliv jsem se v poslední době tohoto piva zastával a stavěl jej na úroveň Prazdroje, tentokrát mě svratecký mok příliš nepotěšil. Vůně u obou vzorků poměrně hezká, barva tmavě zlatá, Prazdroj možná malinko světlejší. Pěna byla u PU velice dobrá a podstatně trvanlivější než u SB. Chuť PU byla perfektní, vyvážená, skvěle pitelná. Verze ve větších obalech bývá ale lepší. U SB se zdá být na okamžik všechno správné, ale najednou přichází nějaká podivně nasládlá chuť, která se ihned mění v nepříjemnou hořkost. Sice to není příliš výrazné, ale sráží to celé pivo, navíc pachuť celkem dlouho přetrvává. V brzké době se chystám na ochutnávku svijanské desítky, která mě před časem z lahve velice zaujala. Vlastně nejen mě, ale i zbytek účastníků slepé ochutnávky. Mělo by to být lehké pivo s intenzivní chutí po sladech, takové německé helles. Ale tenkrát jsem nebyl v moc dobrém rozpoložení, tak uvidíme. Á propos, již brzy se chystám vyrazit do ulic s fotoaparátem na lov kvašených příšerností, tak se těšte.

Žádné komentáře:

Okomentovat