pátek 3. června 2016

Sweet Heat, vegetable dreams

Styl: pivo (svrchní kvasinky)
Výrobce: U.S.
EPM: max 666
C2H5OH: 4,9 % objemových
Místo, způsob konzumace: Tajné místo, havlované 0,56826 l - DMT ??.??.????

Piva jsem nabyl darem. Vzhledem k tomu, že je moje pivní orientace čistě heterácká - klasická piva jako pils, keller, altbier a kolínská, tak by se mohl jevit dar jako nevhodný. Avšak já jsem byl za něj rád, protože bych si ho sám nikdy nekoupil. Pokud se podíváte na papírové parametry tohoto autsajdra, tak vám bude jasné, že se jedná o dobrovolný samo knock out. Obsahuje meruňkové pjuré a kýbl papriček druhu "Skotský klobouk". V České republice by si to koupil asi jen šílený sebemrskač, co má slamník vycpaný bankovkami. V USA samozřejmě vyrábí i mnohem šílenější věci, ale nic není šílenějšího než užívání imperiálních jednotek. Proto ten vymazlený objem, za což se nám Amerika omlouvá. Datum minimální trvanlivosti si nepamatuji a nemusí nás trápit, tohle pivo určitě nestárne.


Výrobek splnil chuťově má očekávání, co mě však překvapilo je fakt, že jsem to celé dopil. Prostě to bylo poněkud nepivní, ale přesto zajímavé a taky určitě příjemnější než všemi doporučované kávové klystýry. Pěna rychle upadla a už se nezvedla. Zlatá byla barva, nijak zvlášť čistá ale nijak zvlášť kalná (sklenice na fotografii je z pískovaného skla) a to stálo pivo v lednici pouze dva dny. Ve vůni bylo cítit funky muziku, zlatou barvu, ovocnou zeleninu, jaro. Při ochutnání se rozjely opět zeleninové tóny papriky. Pálivost byla z počátku méně znatelná a postupně se vyvíjela. Příjemně prokrvila moje smyslné rty i navzdory silné vrstvě polsko-židovské rtěnky značky Maks Faktor, kterou používám, když se chci cítit obzvláště blaze a sexy. Něčím mi to připomínalo belgická piva, ale nevěděl jsem čím. Po přečtení složení mě napadl perský meruňkový Cantillon. Snad. Takový zápas polozralých meruněk s paprikou v něžně zapařeném až zatuchlém slamníku. Jadrnost meruňkových jader. Dojezd byl zeleninový, pikantní, více pikantní, suchý a lehký. Ubránil jsem se.

Žádné komentáře:

Okomentovat